Welkom bij NKBV-Sectie Masters!
De NKBV-Sectie Masters organiseert klim-, wandel- en bergsportactiviteiten voor leden vanaf plm. 50 jaar. Van wandelingen en klimweekenden tot huttentochten en basiskampen. Samen, actief en fit zijn kernbegrippen voor onze sectie. Bij ons kun je samen met anderen op je eigen niveau actief blijven in de bergen. Of je nu een beginner of een ervaren rot bent in de bergsport, iedereen is welkom!
Alle activiteiten van de sectie Masters worden door en voor de eigen leden georganiseerd. Nieuwe initiatieven juichen we van harte toe. Zo blijven we ons ontwikkelen.
Word (gratis) lid van onze sectie. Kijk hier hoe je dat doet. Je ontvangt dan automatisch 4 keer per jaar onze nieuwsbrief!
Een bericht van de commissie
PR en communicatie
:
In elk van onze nieuwsbrieven plaatsen wij graag een topmoment, waar
één van onze leden aan de hand van een foto vertelt over een
bijzondere ervaring in de bergen.
Veel van onze
leden hebben tijdens hun vakantie wel eens iets bijzonders meegemaakt en daar
ook een mooie foto van gemaakt.
De redactie wil jullie vragen die
bijzondere ervaringen met ons te delen in de komende nieuwsbrieven.
Stuur dan een mail naar redactie@sectiemasters.nkbv.nl
.
Één van de redactieleden neemt dan contact met je op.
Een bericht van de wandelcommissie :
Onze sectie werkt al een aantal jaren goed samen met regio Midden-Nederland. Zij hebben voor deze zomer 2 speciale wandelingen in hun programma staan: een midzomeravondwandeling van 16 km en een hiking marathon van maar liefst 42 km. Kijk voor informatie in de agenda van regio Midden-Nederland.
Activiteiten
Disciplines
Er zijn geen artikelen gevonden met de door jou gekozen filters.
Probeer het nog een keer.
De lentenieuwsbrief van NKBV-Sectie Masters is verschenen.
Lees verder Meer nieuwsVia het NKBV Forum ontmoet je klim- en bergsporters uit jouw regio. Hier vind je tochtgenoten en klimmaatjes, maar kun je ook je tweedehands uitrusting (ver)kopen en vakantietips vragen. Geen treffers in de buurt? Ook NKBV'ers uit andere regio's zijn actief op het forum.
Naar het regioforum
Ruben2004 schreef zondag 07 juni 2026 20:42Hi Justus, ik ben zelf niet in deze specifieke hutten geweest, maar in mijn ervaring zijn er genoeg oplaad punten. Als je veel apparaten hebt lijkt het mij een goed idee om bij aankomst al wat op de lader te leggen, en ze dan omwisselen na het eten etc. Je kan voor de zekerheid ze opladen in de volgorde dat jij ze nodig acht, maar ik heb nog nooit gehad dat ik niet alles kon opladen wat ik wilde.
Goed om te weten, dankjewel. Ik heb een stekker met 4 usb-poorten, daarmee zal het dan wel goedkomen gok ik..
Super! Ze is met de auto, dus kan rond / na 6u langs komen. Ik stuur u een privebericht zodat we verder het adres enzo kunnen afstemmen.
Hoi, volgende week dinsdag na weroktijd zou kunnen. Wij wonen in Nuenen, ca 4-5 km oost van E'hoven. Alsje vriendin met de trein reist, kan er ook nog wel wat worden geregeld.Laat even weten wat er mogelijk is, waar en hoe we iemand kunnen herkennen. Hoor graag nader van jullie.
Klimmen is voor iedereen. Ga mee klimmen in de hal of schrijf je in voor een klimweekend in de rotsen van de Ardennen of voor een andere klimactiviteit buiten Nederland.
NKBV bergsportreizen organiseert in samenwerking met NKBV-Sectie Masters een aantal reizen voor 50-plussers.
Sectie Masters organiseert soms ook workshops of trainingen waar je bij je bergtochten profijt van kan hebben.
NKBV-Sectie Masters is een aparte vereniging binnen de NKBV en dus houden wij éénmaal per jaar een Algemene ledenvergadering.
Ik heb een stekker van ugreen met 4 usb-poorten, da’s net zoiets..alles wat ik moet opladen kan hier (evt tegelijkertijd) op..